close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

אופני הרים שיכוך מלא

מערכת שורשכ חשוון, תשעט29/10/2018

אופני הרים שיכול מלא בעלי בולמי זעזועים קדמי ואחורי, מהווים ערובה לרכיבה בטיחותית.

תגיות:
אחד האביזרים החיוניים ביותר, ההכרחיים ושלא ניתן לוותר עליהם בשום תנאי כאשר בוחרים אופני הרים המיועדים לרכיבת שטח אתגרית בכלל ומקצועית בפרט הם בולמי הזעזועים. אופני הרים שיכול מלא בעלי בולמי זעזועים קדמי ואחורי, מהווים ערובה לרכיבה בטיחותית.

ככל שדרישות הרוכב עולות, כך, בהתאמה, נדרש תקציב למימון אופניים איכותיים, שיהיו מצוידים בזנב קשיח, בשלדת אלומיניום קרבון קלה לנסיעה ולנשיאה, מעצורי דיסק הידראולים, בולמי זעזועים ניתנים לכוונון, מערכת הילוכים משוכללת ועוד

אחד היתרונות ( והתועלות!) המובהקים ביותר של אופני הרים שיכוך מלא הוא בכך שהם מעניקים לרוכבים עליהם תחושת יציבות ושליטה על הכלי וזאת בשל הקשר הרציף בין הגלגל לקרקע שעליה הוא מסתובב בעבודת המתלה האחורי.

בחירה מושכלת של אופני הרים ייעודיים
לבד מהשיקול התקציבי, המובן והטבעי, עם השיקולים השונים לבחירת סוג האופניים המתאימים ביותר למטרת הרכיכה ואופיה נמנה הייעוד של הרוכב. אם מדובר ברכיבה המחייבת שימוש בכישורים טכניים הנדרשים מתוואי השטח – בשבילים בעלי דרגת קושי גבוהה, קשים למעבר, ניווט בין סלעים ועוד, ודאי צריך לשקול רכישת אופני הרים שיכוך מלא.

בחירה מושכלת, שמתבצעת על בסיס ידע והיכרות מעמיקה את ההיצע של סוגי האופניים, את השיקולים להתאמת סוג האופניים לאופי הרכיבה ולתנאי השטח, מהווים ערובה לרכישת מוצר שישרת אתכם לאורך זמן.

אופני הרים איכותיים ובטיחותיים
אופני הרים איכותיים ובטיחותיים יפחיתו את הסיכון לשחיקת האופניים ולעייפות הגוף וכמו כן יצמצמו את הסיכונים הפוטנציאליים שאליהם נחשפים רוכבים בשטחים קשים לרכיבה. לכן רצוי לערוך סקר שוק יסודי, להתוודע אל יצרניות ויבואניות של אופני הרים מקצועיים, לבחון בקפידה את כל הרכיבים שלהם, להתייעץ עם מומחים ועם עמיתים לרכיבה בעלי ניסיון ולשקלל את כל הנתונים.
רכיבה על אופני הרים שיכוך מלא בפרט ועל אופני הרים מכל סוג בכלל מזמנת חוויה עצמתית ומרגשת לרוכבים, ממלאת אותם סיפוק, תורמת לבריאות (זהירות, היא עלולה גם לפגוע בה) ולכן במשוואת עלות- תועלת, חשוב להבין כי לא נכון לרכוש אופני הרים זולים, פחות איכותיים ומן הסתם גם פחות בטיחותיים אלא את האיכותיים, הבטיחותיים והעמידים ביותר.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה